Remekül sikerült az utolsó napunk HK-ban. Mivel a jetleg miatt nem tudtunk aludni, így már hajnali 5 után ébredve reggeli után 8-9 körül a belvárosban voltunk. Áthajóztunk a Victoria-öblön , majd elvillamosoztunk (van ilyen szó? :)) az emeletes villamossal a fashion street-hez, hátha látunk valami rucit amire feltétlenül szükségünk van.  ;) Saaajnos nem találtunk semmi érdekeset, tegnap már amúgy is beszereztük a legszükségesebbeket a gyerekeknek, mint pl. focimezek és farmerok. Miután a shoppingolás utolsó lehetőségeit is kiaknáztuk, átmentünk a Hong Kong Parkba, amiről Magdi olvasott az útikönyvekben, és  ami gyakorlatilag a Peak-re felmenő sikló lábánál fekszik és érdekessége, hogy a parkban van egy hálóval fedett hatalmas madárház. Átmész a gyöngyfüggönyökön, és körülötted röpködnek a színes kis- és nagy madarak, alul folyik egy patak és te a fák derekának magasságában sétálsz egy fafolyosón. Igazán szép, nyugis hely, sokat fotóztunk.

A madarak után más szárnyasok felé kacsingattunk, jött az ebéd :). Még ebéd közben jött az SMS Antitól, hogy délután találkozzunk a Shak O Beach-en egy kis tengerparti piknik-re. Taxiba be, tengerpartra ki (kb 30 perc). Ez egy kis oázis, a több kilométeres NZ-i strandokhoz képest egy kis öbölben találtuk magunkat, amelynek a szélén, a jó üzleti érzékkel rendelkező helyiek több barbecue helyet alakítottak ki és a környék üzletei is erre a sütőcézésre voltak felkészítve, hiszen az okos kis helyi vegyesbolt hűtőpultja tele volt pácolt husikkal: marhaoldalas, csirke szárny, tintahal golyók, sajttal töltött marhahusi golyók, és mindezekhez pác (mézes), mustár és csípős (naná) lötyik. Persze kell még zöldség és egy-két üveg bor is, na meg gyümölcsök. Így aztán ezekkel felfegyverkezve ,du. 5-től este 9-ig sütöttünk és beszélgettünk a tűznél, amíg a skacok (összesen 5-en) gondoskodtak arról, hogy megegyék az éves 1-2 kilós „kötelező” homokfogyasztás túlnyomó részét már most. Remek ötlet volt a tengerparti piknik (Köszönjük, Anti és Kata! J), igazi megkoronázása az utunknak. Este aztán fáradtan, a gyerekek meg a talpuktól a fülökig homokosan ültünk be a taxiba és mentünk vissza a hotelbe zuhanyozni és aludni. Este jött a kötelező pakolás, hogy aztán reggel 5.30-kor már a reptéri shuttle-ön ülhessünk, a reptér felé.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.