RBuhl-né

Reggel 8-kor ébredtünk és meglepve láttuk, hogy a parkoló körülöttünk teljesen megtelt autókkal. Viktor elvitte a srácokat a játszótérre, én meg 9-kor azt vettem észre, hogy özönlik a tömeg a két házzal arrébb lévő épületből, mindenki beszáll az autójába, és 5 perc alatt üres lett a parkoló. Kiderült, a templom mellé parkoltunk. J

Rotoruát hamar elhagytuk, és elindultunk Taupo felé.  Útközben megálltunk Waimangu-nál (www.waimangu.com), ahol kb. 5 km-t túráztunk egy vulkanikus és hegyi tájon, krátertavak és fortyogók között. Vicces volt, hogy megkérdezték tőlünk, milyen nyelven kérjük a tájékoztató füzetet, mi mondtuk, hogy magyarul. Erre lenyúlt a pult alá és előkapott egy 4 oldalas magyar nyelvű (kézzel voltak az ékezetek behúzva a lapon) infó füzetet. Hüledeztünk is rendesen. J

Aztán továbbmenve megálltunk Wai-O-Tapu-nál (úgy hirdeti magát, hogy Thermal Wonderland – www.waiotapu.co.nz), amire RBuhl már otthon fente a fogát, mert azt olvasta róla, hogy lesz itt egy Champagne Pool. Már a fürdőruhákat készítettük volna, amikor kiderült, hogy ez az egész egy nagy park, de nem aqua-, hanem nemzeti park, és itt további fortyogókat és krátertavakat lehet megnézni. Megnéztük. A fiúk az orrukat befogva közlekedtek, azt mondták, ilyen büdöset még az életükben nem éreztek. Kén, magnézium és vas-oxid tartalmú gőzök és gázok tényleg nem éppen parfüm illatúak, nekünk már nem volt meglepetés a dél-olasz vulkántúra és Izland után. Srácoknak egyébként tetszett, főleg az Ördög Fürdője és a Pokol Kapuja fortyogók (a nevük és a látvány egyaránt lenyűgözte őket), utána hosszas magyarázkodásba kezdhettünk arról, hogy van-e ördög, és hol van a pokol.

Délután beértünk Taupo-ba, bevásároltunk, beálltunk az All Season Holiday Parkba, és estére húsleves volt pörkölttel és tésztával a menü, a felnőtt menü meg RBuhl kagylós étele.

A lakóautóról: azt hiszem, kezdünk belejönni. RBuhl egyre ügyesebben centizget vele, már a baloldali közlekedésbe is belejött, én meg egyre pontosabban tudom, melyik fiókba mit is pakoltunk, már rutinból rakom el a menet közben instabillá váló dolgokat, és a fiúk is azonnal bekötik magukat, amint indulni készülünk. Az biztos, hogy 4 főre ez a 6 személyes lakóautó a kényelmes megoldás, el se tudom képzelni, hogy fértünk volna el egy kisebb autóban.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.