Hong Kong-ban vagyunk már. A becsekkolás, bőrönd feladás simán ment, egyetlen nem túl előnyös dolog volt, hogy teli volt a repülő, emiatt 4 helyet csak a középső sorba tudtak adni. Úgyhogy nem ablak mellett ültünk a repülőn. A fiúk simán vették a 11.5 órás repülőutat, élvezték a videojátékokat, a mesefilmeket, én meg kevéssé a mögöttem ülő kínai folyamatos bél-eregetését, ami sajnos jól érezhető volt számomra is L. A repülő egyébként teli volt kínaival, akik vagy elfelejtették már a kulturált viselkedés alapjait (amit a hírek szerint az Olimpiára készülve oktattak nekik), vagy csak rájuk férne egy ismétlés. Lökdösődtek, pukizgattak, tolakodtak, jaaaajjjjj…. :(

Landolás után, mint akik már rutinosan mozognak a városban, a csomagmegőrzőbe beadtuk a két legnagyobb bőröndünket, és a maradék két kis bőrönddel és hátizsákokkal elvonatoztunk a Kowloon Station-ra, ahol beszálltunk a szálloda ingyenes shuttle- jébe és délután 5-kor már a Hong Kong-i idő szerint a szállodai szobában pakoltuk ki a cuccainkat. Aztán gyorsan lementünk a hotel melletti pláza éttermeibe enni (ezt még az első ideérkezésünkkor fedeztük fel), majd a nyakunkba vettük a város, és megnéztünk egy igazi hongkongi kínai piacot. (ladies market, sport market)

Azt hiszem, hiába ment élményszámba, többet nem fogunk megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.