Itt ülünk a reptéren, másfél óra múlva indulunk Új-Zélandra.
A tegnapi napot mindannyiunk nagy örömére és Zsombi szülinapi meglepijeként Disneyland-ben töltöttük. Még sohasem jártunk egyik Disneyland-ben sem, ezért érdekes élmény volt, hogy éppen ide jutottunk el legelőször. A fiúk haza sem akartak jönni, mindent ki kellett próbálni. Lövöldöztünk, hajókáztunk, dzsungel kalandtúráztunk, a végén még a mesevonattal is körbementünk. A kedvencünk az űrlényekre lövöldözős játék volt, lelkesen lőttük a kék-zöld-sárga-piros űrlényeket a kis kocsinkból és gyűjtöttük a pontokat.

A legviccesebb a Disneylandbe vezető metróvonal volt, mikiegér formájú ablakai voltak, és mikiegeres szobrok voltak kiállítva a metróban. Napközben kb. 25-28 fok volt, izzadtunk is rendesen, főleg, ha a napon kellett sorbanállnunk.
A mai napunk már a kijelentkezéssel telt el a hotelből, aztán megtudtuk, hogy a város központjában is be lehet csekkolni a repülőre, és a bőröndöket is fel lehet adni előre. Ezért a kézipoggyásztnak szánt táskák maradtak csak nálunk, végül azokat is egy csomagmegőrzőbe raktuk és felmentünk a kabinos felvonóval (27 perc egy irányban az út) az óriás Buddha szoborhoz. Nem mondom, hogy élveztem a felvonózást, miután viharos szél lengette a kabinunkat...hánykolódós élmény volt...:)

A srácokról:
Nándi mindent látni akar, mindent ki akar próbálni, lelkesen tanulgatja az angol szavakat, kiszámolja, hány metrómegállót kell mennünk, minden ételt megkóstol (bár aztán sokszor közli, hogy mégsem ízlik neki), és tágranyílt szemekkel csodálkozik rá mindenre. Igazi kis világutazó, fáradhatatlanul jön-megy, se nyafi, se hiszti.
Zsombi befelé fordulóbb, őt leginkább a közlekedési eszközök érdeklik, amikor megunja a dolgokat, a fantáziavilágába menekül, üres kezével komplett csatajelenetet is képes eljátszani, amint üresjárat van. Irigylem, hogy ilyen színes a fantáziavilága, nekem sohasem volt. Mostanra elértük nála, hogy megkóstolja a helyi ízeket, ma először ízlett is neki a sült kacsa. Pedig minden nyaralásunk központi problémája Zsombi étkeztetése szokott lenni. Reméljük, most már könnyebb lesz..
Mindkét fiú azt mondta, nagyon tetszik neki HK, vissza is akarnak jönni. :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markocska75 2010.02.02. 13:38:16

Zsombinak boldog szülinapot kívánunk!